Happy!

Fredag idag och jag är glad :D
fick reda på vilket betyg jag kommer få i matte och jag kommer få VG och det är jag glad över!
sen har jag också haft världens längsta hål i skolan idga med..
vi hade typ bara naturkunskap och sen hade vi hål till matten typ som börja kl 13..
men under den tiden så spela vi kort, först blev det 7 an och sen försvan alla så det blev bara jag och Hanna kvar och då körde vi stress och fy vad stressad men blev haha. och folk måste ha tyckt vi var cp när vi satt där och kanske kort hit och dit oc skrek stress, haha xD
men vi bjuder på oss själva ;)


Järnvägen cup imorgon btw!
jag spelar kl:
07.30
10.50
15.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0