Handboll ♥

Älskar verkligen handboll!
Är träningar och stunder som denna träning då man verkligen förstår hur kul handboll är och man vet att man inte skulle kunna leva utan det!
Jag vet att jag inte är världsbäst på handboll och att jag kanske aldrig kommer bli något stort inom det, men det är inte det som gör att man spelar handboll utan det är gemenskapen och känslan att kasta/fånga en boll och att göra mål och att alla i laget är glada och peppar och ja allt!
tro mig jag har testat många sporter i mitt liv men ingen av dom sporterna har fångat mitt hjärta så som handbollen har gjort!
så nu vet ni hur mycket handboll betyder för mig !

Handboll ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0