Good bye

Sorry för jag inte har skrivit så mycket men som sagt så är min bror hemma så har myst massa med honom i helgen förutom på kvällarna för då har han festat men då har jag gjort andra saker så jag har helt enkelt inte haft tid. Igår spela jag och syster kubb i alla fall, jagförlota stort men men jag bjöd på den vinsten ;)
Sen köpte vi godis och satt på balkongen och myste.

Idag så åker min kära bror hem..
Blir lite ledsen när man tänker på det för sen kommer jag inte träffa honom förens i sommar i aug eller något sånt och det är jätte lång tid kvar.
Men ne nu ska vi inte tänka så, när han har gått så ska jag nog plugga lite och sen kanske ut och springa får se hur jag mår har massa allergi och sen kanske jag är förkyld .. är lite svårt att säga eftersom min allergi gör så jag har alla symtom för att vara förkyld.. men men thats life ;)
Aja nu ska jág klä på mig lite mys kläder och kanske kolla en film tills bror kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0