Fy fan!

Har haft en toppen valborg i år med tjejerna.
Det blev mycket skratt och ja det går inte att förklara hur sjuk kul vi hade det.
Det roligaste var nog när vi skulle sova och Camilla och Jessica spela schack i en timma.
Så runt halv tre la vi oss i sängarna och jag fick lite sång av Camilla, hahah för skön är du Camilla !
Sen kom vi in på djupa diskutioner. som hur vi människor kom till och allt annat här på jorden och jag tycker vi kom fram till ganska bra saker! och sen snacka vi om andar och såna saker.
Sen så somna vi runt halv 4 -4 och sov till 9.
Så nu sitter jag här hemma och vill sova men ska städa upp lite i mitt rum.
Tack för en trevligt Valborg tjejer !

________________________________________________________________________________________________

Imagine a circle, it has no end.
It shows how long I'll be your friend.
Only when death do us apart
I'll keep our memories in my heart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0