Frilufsdagen + dagen

nu är jag hemma från skolan och hade tänkt berätta om min härliga dag i skogen igår.
Vi började mad att gå upp till OK tisar stugan fast när jag vi hade kommit till ekoparken kom jag på att jag inte hade med något druvsocker ifall jag skulle bli låg så jag och frida sprang tillbaka till skolan för att hämta det och det var ju inte den skönaste luften ute.
sen sprang vi lite för att hinna ikapp dom andra och vi hann precis ikapp dom när vi var framme.
Sen så fick vi kartor och skulle leta oss fram till 3 stationer A,B och C och vi började med C.
och det tyg ca 45 min att komma dit eller något sånt och när vi var framme så var alla skit vara och svettiga skit najs... så vi gick vila en stund till kl var 9 eller något sen delade vi in oss i två lag och sen tävla vi mot varandra, vi skulle hitta olika konroller och på dom var det en bokstav så skulle man säga den till våran ledare, mitt lag vann :D
Sen gick vi till station A och det var så att man fick någon slags sak på sitt finger som man skulle stoppa ner i en sak och det fanns 20 st sånadär saker man skulle stoppa ner pinnen i och man skulle ta det i följd asså 1,2,3...osv.
Vi var samma lag som vid station C och den här gången så låg vi under hela tävlingen men sen i slutet kom vi ikapp och vann :) plus att vi fick den bästa tiden av alla :)
Sen till station B där vi med fick vänta ett tag och sen fick vi lära oss hur en kompas fungerade.
skit tråkig dag...
Sen så gick vi i alla fall tillbaka till Ok stugan och åt korv med bröd.
sen hade vi något annat skit i ca 1-2 timmar. vi skulle lära oss knyta knuttar på olika sätt typ sen skulle vi lära oss hur man gjorde med något kök, kommer inte ihåg vad det hette sen fick vi lära oss om någon regel om skogen. och till sist spelade vi fotboll fast jag var inte med haha.
så ver min dag i skolan...ganska så tråkig och jobbig.


Och kan berätta lite kort om denna skoldagen.
hade spanska hör-nationella idag det gick väl sådär..
sen hade jag bild och jag är lite fast nu för jag vet inte riktigt hur jag ska fortsätta.
Sen svenska som var väldigt soft.
Nu ska jag snart äta och sen iväg på träna :)

PS: jag hoppas det börjar regna snart för det är så jävla kvaft ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0