Fail!

Halloj alla!

Idag har jag haft spanska nationella och jag faila totalt!
Var skit svårt så jag chansa på exakt allt. och uppsatsen då?! den som kom på ämnet ska jag döda seriöst!
vi skulle skriva om någon konstig piknik!
och det var ju inte det lättaste!
Aja nu skiter jag i spanskan för vet att jag kommer få IG ändå haha.
sen fick jag reda på engelska nationella fick G är skit glad för det :)
Hhahahaa, just det miranda är en rolig lite människa.
Vi var i matsalen och så skulle hon ställa ner brickan och så vinkla hon den så hennes glas föll i backen och alla klappa händerna och jag garva som bara den x)
Sen har det nog inte hänt så mycket mer skoj..
Eller skoj kanske man inte ska kalla det men har blivit glad av andra saker som jag inte tänker ta upp här. eller ska jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0