Åska!

Hej,
har haft en bra och enormt dålig dag idag.
Dagen började jätte bra och allt rulla på som vanligt. sen i mitten av dagen då vi hade spanska så fick vi reda på vårat NP i det i alla fall läsförståelsen och uppsatsen och den gick ju verkligen sämst fick IG på båda fast var nära G på båda med tydligen.. men ska få göra en ny uppsats och jag kommer få G i spanska för min lärare tycker jag har jobbat så bra och gjort framsteg och massa. och vi har kommit fram till att jag var väldigt nervös när jag gjorde proven och jag fick väldigt många black outer när jag skrev proven så nu när jag ska skriva min andra uppsats så ska jag bara ta det lugnt och se det som en vanlig uppgift typ. hoppas på att den går bra bara och att jag får G på hörövningen som vi gjorde igår, och när jag snacka med henne så fick jag faktiskt lite tårar i ögonen för jag vet själv hur hårt jag har kämpat med spanskan och så skiter allt sig på nationella det är inte rättvist! men som tur är så är hon så snäll så jag får kompentera så jag får ett G.
Spanskan förstörde min dag fast den blev lite bättre när hon sa som hon sa men ändå.
sen snacka jag med min historia lärare och där ligger jag på VG fast ett svagt VG så för att behålla det så måste jag göra ett skit bra arbete som jag håller på med nu.
så min skoldag har inte varit den bästa men den har änså varit ganska bra.
När jag kom hem så plugga jag lite matta, eng/sam sen orka jag inte mera för jag var ju inte på det bästa humöret.
men gick ut och sprang 5 km och rensa hjärnan det var faktiskt skönt :)
sen när man hade duschat och så så började det åkska massa och jag hatar åska! jag blir typ skit rädd och vill bara gömma mig någonstans eller krypa in i någons famn så man känner sig trygg.
nu spöregnar det och har gjort det i några timmar och det åksar fortfarande och nu ska jag mysa med mamma för att inte vara lika rädd !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0