Aktiv dag!

Halloj.

Vakna i morse och det kändes som söndag så jag var tvungen att kolla datum och så om det verkligen var måndag eller söndag, men tyvärr var det måndag!
Så skola idag slappa typ dom 3 första lektionerna sen börja jag jobba på svenskan sen så blev det föreläsning om skog på naturkunskapen och satt där och tänkte på vad jag skulle göra idag och så.
Sen blev det då hem och plugga svenska så nu är jag klar med svenskan ska bara skriva rent vilket jag kommer göra imorgon!
Sen blev det äta, ta det lungt och iväg på träning.
Och jag kommer ha träningsvärk i morgon skulle jag tro :P
Och ni sitter jag här nyduschad och ganska pigg av någon anledning, och också väldigt glad..
Aja nu ska jag hitta någon rolig att snacka med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0