YES!

Hej

har inte skrivit något idag för jag har haft fult upp.
förs skola som vanligt, sen snabbt hem och äta och in till örebro och handla.
jag handla:
*Smink
*sport strumpor
* och två linnen (svart och vit)
Det var allt för jag han inte gå så länge eftersom jag hade match idag ocg samlingen var kl 6 så fick stressa hem och slänga ner saker i väskan och ta 2 bananer och sn bra iväg på samlingen.
Vi spela mot strängnäs. dom ligger kanske 4 i serien och vi 5-6:a och vi spelade grymt bra så självklart vann vi :)
och det var så grymt kul att redas med dom för dom blev sura övar allt haha.
aja nu är jag trött och har lågt blodoscker.
funderar på att ta popcorn ioch glo tv, och jag tror jag ska göra det ;)
bye bye, hoppas ni haft en grym fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0