utvecklings samtal!

Ska snart iväg och ha utvecklings samtal med min lärare Eva.
ser verkligen inte fram imot det . det är så grymt tråkigt och man snackar aldrig om skolan utan föräldrarna och lärarn snackar massa skit bara.
Men men ska bli skönt att få det gjort.
Sen efter jag haft det ska jag nog gå ut och gå en stund skulle jag tro. och sen ska jag äta och sen ta kväll :D
och imorgon ska jag till sjukhuset. JIPPI
Dit man verkligen vill. hatar det där jävla sjukhuset. men jag tänker positivt jag slipper åka dit på 3 månader sen!
Aja nu ska jag fixa mig lite innan jag ska iväg.

Kommentarer
Postat av: J

Höras på msn ?

2010-03-30 @ 18:12:16

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0