Träningsvärk idag.

Hejsan.

Har nyss kommit hem från skolan.
Så nu ska jag äta och plugga lite.
Har i alla fall världens jävla träningsvärk i rumpa och lår.
Jag hatar att vi har långa lektioner idag så man siter still för länge och sen när man ska gå från lektionen så äre man så stel att man inte kan gå.
och sen när man ska gå på toa så typ dunsar man ner på toan för att det gör så ont i låren.
Sen när man ska bort från toan så tar man tag i allt men kan ta tag i för att ta sig upp.
aja det för lite trevlig info om hur jag gör när jag ska på toa när jag har träningsvärk haha.
Aja nu måste jag börja plugga.
bloggar senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0