Slut för idag

Så nu har jag pluggat i massa timmar så nu har jag bestämmt mig för att det räcker för idag!
Ska snart ut och gå lite med Evelina Borrestad. sen ska vi köpa lite godis med :)
Så nu ska jag plocka undan alla mina böcker och papper från köksbordet och sen sätta på mig lite bätte kläder, sätta på min linserna och bädda sängen haha.
sen när jag varit ute med henne ska jag hem och äta mat. sen kommer jag säkert plugga lite till för jag känner mig tvingad till det och sen ska jag träna.
Aja jag tjatar väldigt mycket om vad jag ska göra och pluggandet just nu känner jag haha.
Aja nu måste jag fixa allt.
Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0