Skolan!

Sitter i skolan just nu och ska jobba med sociala frågor man orkar inte för det går bättre att göra det hemma.
Så jag sitter här nu istället och funderar på att plugga engelska glosor.
men orkar inte det heller.
hade idrott förut det var guld. jag ögde hanna!
Fast nu har jag lovat att jag ska vara snälla mot alla idag och nästa vecka. hur kommer detta gå?
Jag tror jag kommer klara det galant. eller inte, vem vet?
jag kanske klarar mig ett tag men det kommer bli tufft och jag kommer vilja säga min kommentarer på allt och alla men det får jag inte göra nu. så nu börjar mitt liv som ängel. hur länge kommer jag lyckas tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0