Skolan avklarad!

Jaha då är jag hemma från skolan.
Det var väl sådär. kanska slittrad dag.
Hade spanska först då fick jag reda på mitt spanska prov och fick G skit glad.
Sen hade jag bild då jag inte gjorde ett skit för jag kom inte på vad jag skulle måla.
Och till sist svenska vilket tog död på mig.
Tycker dock inte att alla var så snälla mot mig när jag kom tillbaka, ska inte nämna namn men en person som jag brukar kalla för banana var väldigt dum mit mig idag ;)
Men hon kännde väl sig dissad eftersom jag var sjuk i två dagar, men snart kommer hon tillbaka till mig, eller hur banana? ;)
Nu ska jag börja plugga inför vårat historia prov som vi har imorgon. och sen ska jag plugga på engelska glosor också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0