Sjuk?!

Jag ligger här i sängen medans syster torkar golvet (har faktiskt dammsugit)
Och jag tror jag börjar bli sjuk.
Hostar som en gris och är skit varm. tog feber förut och då hade jag lite feber.
Så idag blir det att ta det lugnt och bli frisk tills imorgon.
Jag behöver verkligen gå till skolan denna vecka för annars kommer jag få göra massa annat tråkit skit saå jag hinner ikapp alla redovisningar och sånt skit.

Och denna dag suger verkligen.
Det snöar, är halft sjuk, måste plugga massa idag, mina planer för dagen är förstörda och jag städar..
känner på mig att något mer dåligt kommer hända idag.
aja nu ska jag fortsätta städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0