Sjuk idag med..

Är sjuk idag med filket inte är så förvånande.
I morse hade jag stallt kloclan som om jag skulle gå till skolan fast mådde skit dåligt då så blev att stanna hemma idag med.
Dock mår jag mycket bättre nu så kanske blir skola för mig imorgon.
Just nu sitter jag vid mammas dator med mitt samhälls arbeta om homosexualitet.¨
Har fått tag på en del fakta men mina frågor är inte så bra så jag behöver en eller två nya frågor.
Någon som vet någon/ några bra fråga/frågor?
Ska väl hålla på med arbetet så länge som jag kan och orkar. sen ska jag plugga till historia provet som jag har på torsdag.
Är så grymt tråkigt att vara hemma hela dagen...
så jag går nog till skolan imorgon no mater what ;)
Aja nu måste ja fortsätta med mitt arbete så jag blir klar med det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0