Sitter vid mammas dator!

Jag sitter här vid mammas dator och ska skriva lite på mitt arbete om sociala frågor.
mitt mål idag är att jag ska skriva klart min analys.
Sen får vi se hur bra det går för då kanske jag kan skriva klart eller i alla fall börja lite på sammanfattningen.
Skulle ju ha varit med min Fanny idag men det gick inte för jag kom på hur mycket skolarbete jag har den kommande veckan.
Så min helg består utav massa plugg.
Inte det roligaste kanske men lika bra att få det gjort så man slipper göra allt i sista minuten känner jag.
Sen så har jag vaeit så enormt trött denna vecka med och jag tror det är för att jag har så mycket jag måste göra i skolan och så.
Men har bara denna vecka kvar sen har jag påsklov och då åker jag ner till malmö till min underbara bror ovh hans pojkvän micke!
Aja nu måste jag göra klart mitt arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0