Packat!

Nu har jag packat klart allt till malmö.
Är så grymt taggad inför imorgon då jag åker iväg till malmö till min underbara och bästaste bror!
Kommer bli en toppen resa med mycket shopping, skratt och ja allt
Jag har packat med mig onödigt mycket kläder men jag får beslutsångest när jag ska packa så jag tar med allt haha.
Så imorgon åker syster och jag ner till malmö tjugo i 7 på morgonen.
kommer ha internet på tåget så kommer blogga lite från tåget.
sen har jag fyllt på mobilen så har gartis sms så alla får smsa mig mycket under min resa!
Kommer vara framme i malmö ca 11.
Och då blir det att lasta av grejerna och sen börja shoppa på en gång :D
Så ska lägga mig tidigt i kväll så man orkar upp i morgon haha.
Aja nu har ni fårr lite info av mig här.
vi hörs mer imorgon.
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0