Onödigt!

Hej nyss kommit hem fråne n mycket onödig dag i skolan !
Hade först svenska som man inte gjorde så mycket på eller vi gjorde inget utan hon snacka lite och sen fick vi dra.
Då gick man till en dator och gjorde klart sitt arbete om sociala frågor så nu är jag helt klar med den ska bara kolla igenom det och så.
Sen hade man en väldigt lång lunch, men maten var ju god i alla fall :)
Sen hade vi engelska och då snacka jag bara boken så väldigt soft och onödig dag!

Btw, kommentaren jag fick av någon som kalla sig för J jag kan inte svara på din kommentar för du skrev inte din e-post adress!


Liten bild på min dresscode ;)

Kommentarer
Postat av: J

Nu har du min mail adress

2010-03-30 @ 15:31:13

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0