Någon som har en lunga över?

Nu har jag hostat typ hela dagen, vilket jag gillar stark men nu har jag inte så mycket kvar utav mina två lungor kanske är 1/10 kvar av dom båda tillsammans.
Så är det någon som har en lunga över till mig som jag skulle kunna få?
Skulle vara grymt snällt ;)
Ne men min jävla hosta försvinner väl snart :P
Sen hitta jag historia boken förut. den låg i en annan väska än vad jag trodde så har kollat lite på det men det var så tråkigt och krångligt så la av efter en stund.
Snart börjar dating in the dark som man ska kolla på sen är det desperate housewifes och sen cougar town.
kommer bli en toppen kväll känner jag :)
Sen så blir det sovaoch sen skola imorgon.
man kan ju undra hur man längtar till skolan men det är så jävla tråkigt att vara hemma hela dagen och inte ha något att göra.
Fast på torsdag kommer jag önska att jag var sjuk för då är jag säkert trött på skolan haha.
Aja nu ska jag kolla dating in the dark.
Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0