Inga mer pannkakor!

Torsdag idag. helt okej dag måste jag säga.
Vi börja med engelska på vi hade någon hörövnings skit till nationella, gick ganska bra faktiskt.
Sen hade vi historia då vi kopiera massa papper, sn mat.
Vi fick pannkakor idag till lunch, och då bestämmde vi för att ha en liten mat tävling.
och jag har aldrig ätit så många pannkakor i hela mitt liv.
Frida åt bara 4 st hah , jag och hanna åt 9 var och jag fick verkligen kämpa i mig den sista och miranda åt 10 st.
Hanna , jag och Miranda var ju inte hungriga sen, vilket jag fortfarande inte är.
Aja blir i alla fall inte några pannkakor på ett tag ;)
Sen hade vi språk, sen hisotria igen men då hållde vi på med samhällen istället.
vilket jag inte gillar, jag ska skriva ett arbete om homosexualitet. men det finns ju inten fakta om det. så om någon vill hjälpa mig genom att ge mig en intervju så skulle det vara snällt :)
sen hade vi matte och vi fick tillbaka matte provet, fick VG skit stolt för jag tyckte det gick sämst.
men är skit nöjd och var bara 4 poäng från MVG så jag är skit nöjd.

Nu ska jag plugga lite, eller sova en stund kanske. sen ska jag träna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0