Idiot !!

jag har världens idot till bror.
orkar inte förklara vad som hänt men kan slå vad med allt jag äger och har att han har något slags fel i huvudet.
Det hade varit lättare att vara snäll mot honom om man hade fått klartecken på att han har något cp fel i huvudet men eftersom vi inte har det så är det ju omöjligt att vara snäll mot honom.
han är 19 år men han är ju fan som 9 månader ibland.
han har antingen ADHD eller något annat jag lovar!

Aja har kommit ganska långt med mitt arbeta i alla fall.
Så nu har jag bara lite kvar. eller lite och lite men mindre än halva i alla fall .
Skulle börja plugga på historian förut men hitta inte min bok så den är nog kvar i skolan eller så ligger den väl här hemma någonstans. får ta och leta lite till.
aja nu orkar jag inte skriva mer för jag bara hostar ihjäl.
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0