I am home!

Nu är jag hemma från en mycket rolig träning.
kunde dock inte njuta så mycket utav den för jag fick ont i mitt knä som jag skada för ca 2 veckor sedan.
Ni kommer ihåg matchen mot Norberg då jag typ vred knät eller något sånt.
Fick i alla fall ont i det knät idag. så jag klaga massa under träningen men jag bet ihop och var med hela träningen i alla fall. jag tror att jag fick ont i mitt ben för den har fått överbellastning idag. jag har ju varit ute och gått i ca 1 timma och 30 min sen handbolls träning på det.
Men då vet jag det att jag inte ska göra två träningar samma dag.
Nu blir det godis som jag och Borre köpte förut + att jag ska kolla lite avsnitt på svenska hollywood fruar, Wipeout och Vampire Diaries.
Blir toppen.
Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0