Huvudvärk

Sitter här hemma och försöker plugga till idrotts provet som jag har imorgon.
men jag har enormt ont i huvudet så jag lär mig inget.
Sen måste jag börja läsa engelska boken som ska vara utläst på tisdag och jag har inte börjat än .
Jag orkar inte plugga allst men är tvungen.
Har i alla fall varit i örebro och handlat lite kläder.
Jag handla:
* En randig t-shirt
* en lax rosa t-shirt med lite saker på.
*En röd randig tröja.
* mörkblåa leegings.
Jag ville köpa ett par skit snygga jeans men mamma tyckte inte dom var snygga så då kunde jag inte köpa dom heller. sen ville jag köpa en snygg tröja på monki men mamma tyckte inte om den heller och då kan jag inte köpa sakerna haha.
nu ska jag plugga.
önska mig lycka till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0