helt borta..

Nu har jag pluggat glosor skit länge så jag är helt borta i huvudet så jag vet inte ens vad jag håller på med :P
Aja tror jag kan dom ganska bra nu i alla fall.
Vilket är väldigt bra.

Sen tog jag en paus och kolla på en utredning typ av en tjej som heter Linnea som blev våldtagen av en kille som heter Dennis på skolan toa, och alla tror att killen och oskylldig fast han har erkännt och att han har dömts till våldtäckt på minderåring. och på anns skolavslutning så blev han hyllad och stackars Linnea våga inte komma på sin egna skolavslutning. verkligen hemskt. och sen på kvällen samma dag som skolavslutningen våldtog Dennis en till tjej Jennifer, vilket finns bevis på. Fast det finns massa bevis på att han har våldtagit dessa två tjejer så tror ändå inga på Linnea och Jennifer i denna stad dom bor/bodde på. Både vuxna männsikor och ungdomar tror att Dennis är oskyldig. tycker detta är otroligt sjukt.
Jag fattar inte att man kan neka något som är så självklart.
jag kanske inte ska säga att Dennis verkligen är skyldig men det låter som han är väldigt skyldig.
Kolla och bedöm själva på denna video;

http://svtplay.se/v/1939668/uppdrag_granskning/del_9_av_22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0