Hatar allt plugg.

Hatar verkligen allt plugg som man har just nu.
men är stolt över mig själv.
för idag efter skolan så plugga jag spanska en stund så nu kan jag nog allt (Y)
sen plugga jag naturkunskap men fick huvudverk men nu imorgon blir det plugga plugga plugga på det. sen så börja jag på engelska glosor tills fredag med.
men nu vill jag bara spola fram tiden så man har allt överstökat.
snart blir det i alla fall träning vilken man kommer bli glad utav, fast kommer säkert få ångra att jag gick på den :P
aja nu måste jag byta om.
Bye bye.


jag idag , är grymt trött så skit i hur jag ser ut och lägg märke till min söta tröja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0