HATA

God morgon.

Jag vakna kl 8 idag fast jag är ledig och jag vakna skit varm och svettig typ fatta inte vrf.
Men så försökte jag somna om men ikke sa nicke utan jag kanske somna i en min sen vakna jag lika varm och svettig igen.
så jag gav upp att somna om runt 9 då gick jag upp och åt frukost och då rtog jag ju blodsockerprov som vanligt och då fick jag ju mitt svar på varför jag inte kunde somna om och varför jag var sån varm. jag var väldigt låg. jag låg på 2.1 vilken inte var så bra.
men hatar verkligen att ha diabetes. Den som gör att man kan bli frisk från diabetes ska jag ge allt vad den vill ha!

nu ska jag sluta klagga här.
idag blir det plugga, plugga, plugga och sen träna.
ska plugga som bara den har ju ganska många grejer denna vecka. har 4 grejer denna vecka på 3 dagar och 3 saker är samma dag (Y).
Ska kanske börja plugga nu.
See yah .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0