Gäsp.

Är grymt trött.
Jag vill lägga mig och sova men det kan jag inte för jag har träning om en timma.
Så ska snart ner på den.

Aja i skolan idag så hade vi nationelt test i engelska, eller det var bara förberedelse men ändå, och det gick verkligen sämst haha.
Aja sen hade vi histora och då hade vi genomgång och det sög verkligen känndes som en evighet.
Sen hade vi spanska och då öva vi inför provet och det gick skit bra :)
sen hade vi samhäll då jag inte orka göra så spec mycket.
sen blev det matta, med marcus :D och på rep. vi bara inför provet på tisdag.
Det var min skoldag det.
när jag kom hem så plugga jag glosorna som vi ska ha tills imorgon, kan dom knappt men orkar inte hålla på med dom.
Så har min dag varit så länge.
och nu blir det träning sen hem och slappa :)
kanske övar lite mer på engelskan får se ;)
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0