Förhör !

Nu har jag pluggat klart. tror jag i alla fall.
jag och Camilla ska snart förhöra varandra lite på naturkunskapen (Y).
Om det går bra på hennes förhör till mig så kommer jag nog klara provet, haha.

Idag i skolan hade vi engelska då jag och Hanna försökte lära mig engelska orden tills imorgon.
sen hade vi håltimma, och sen lunch. och sedan spanska prov.
Provet var skit svårt, hon tog med massa cp saker och jag ville bara dö.
men kanske får G om jag har tur :)
Sen hade vi håltimma igen och sen hade vi matte.
sen var dagen slut. innan jag gick hem så retade jag Camilla lite tog hennes nycklar medans hon hade dom i skåpet så hon kunde inte låsa det, väldit skoj var det, haha.

När jag kom hem så började jag plugga engelska glosor lärde mig dom ganska snabbt.
och sen naturkunskap som man aldrig lär sig haha.
aja nu ska jag ha förhör med Camilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0