efterblivna männsikor!

Just nu sitter jag och Fanny på msn och diskuterar hur jävla efterblivna dom där som stödjer Dennis som våldtog 14 åriga Linnea är!
asså vi tycker att prästen som tyckte synd om idioten som våldtog Linnea är dum i hela huvudet och han borde inte få vara präst ! det är en skandal att han ens vågar säga så !
Sen så att folk verkligen kunde tro att han var oskyldig fast det var så många bevis på att han våldog Linnea och jennifer, helt sjuk asså!
och sen hade ingen av dom personerna som SVT snacka med hört Linneas historia av henne utan dom hade bara hört massa jävla cp rykten av vänner, bekanta eller bekantas-bekanta. och dom får en sån jävla stor tro på att han är oskyldig på grund av ett jävla rykte? hur sjuk är inte det? ta reda på fakta innan ni anklagar någon för falska anmälningar!
jag blir så otroligt arg på såna idioter som antar att allt dom hör är sant.
Och om detta har hänt nu i en lite ort i sverige vad kommer så hända om några år eller ännu tidigare?
bara för man tycker en kille är snäll och trevlig så betyder ju inte det att han är en jävla ängel liksom.
för om det skulle vara så så skulle vi ju ha fred på jorden eftersom det finns alltid folk som tycker att någon person och tycker den personen är bra liksom.
Och om några år så kommer ju det gå omkring med massa fria våltäksmän och andra idioter pga att några tror att dom är oskyldiga. jag säger bara tur att åklageren trodde på Linnea och inte la ner fallet.
Ne fy fan kan skriva så mycket mer om den här händelsen men asså usch!
måste även säga detta som är lite skratt-retande !
Prästen ångrar att han tyckte synd om killen, och nästan alla människor som tyckte killen (Dennis) var oskyldig ångrar sig också att dom tyckte så och att dom var så elaka mot Linnea och Jennifer och inte trodde dom.
Det tycker jag är så skratt-retande. och detta är ett bra exempel på att man ska ta reda på fakta innan man öppnar sin jävla käft. och med fakta mennar jag sanningen !
Nu ska jag sluta skriva om detta för jag måste få lugna ner mig nu innan jag ska sova.
Så jag säger bara bra gjort Linnea, du är en hjälte i mina ögen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0