Soft!

Hola mi amigos !

Har haft en väldigt soft dag idag.
Först hade vi spanska och då fick jag reda på spanskan och jag blev godkänd :D love it :D
Sen spelade vi litre spel och sen fick vi sluta en halvtimme tidigare typ (Y)
Sen hade vi svenska redovisning , som gick väldigt bra tycker jag.
Sen hade vi samhällsredovisning som också gick bra fick VG+ på den och det var nära ett MVG sa hon så det var bra det.
Sen hade vi svenska redovisning igen och sen samhällsredovisning igen haha. sen sluta min dag.
Och miranda var så söt, på våran luchrast så hade hon varit på ica och köpt kakor som hon bjöd oss på för vi inte kommer gå i samma klass nästa år, för söt alltså :) puss på miranda :*

Har varit ute i solen i ca 2 timmar och har faktiskt blivit lite brun, me like :D
Nu ska jag nog plugga på naturkunskapen så jag klarar av provet..
aja bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0