Skojig ikväll igår!

Godmorgon!

jag hann inte skriva så mycket igår, men jag hade en väldigt bra kväll igår.
först så grilla vi och hade det jätte mysigt och sen bestämmde jag att vi skulle spela spel.
så vi spela så ska kan det låta 2 och det var jag och mamma mot killarna Micke, Robban och Richard.
dom vann över oss på den omgången. sen lite senare på kvällen så spelade vi kubb.
jag och Robban mot Micke och Richard. och vi vann alla 4 gånger vi körde och vi knäkte dom så grymt mycket så kul för dom blev så sura efter det haha.
aja det var ungefär det som var det mest roliga igår kväll men sen hände ju massa mer också.
tog tyvärr inga bilder för jag glömde kamran och orka inte hämta den .


Kommentarer
Postat av: emelie

det låter bra de :) glad midsommar!

2010-06-25 @ 11:29:02
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0