OMG!!!

God kväll !!!!

Jag har solat hela dagen, så skönt eller jag var i skolan i ca 30 min sen gick jag hem igen.
Så nu har jag ingen mer bild!
Sen har jag då solat hela dag, min plan var att jag skulle sola och plugga samtidigt men det gick ju inte utan jag sola bara och plugga inget allst..
Sen runt 5 så sluta man sola och börja plugga, jag plugga i kanske 1 timma och sen sluta jag så mitt NK prov kommer gå sämst imorgon..
Aja sen runt 9 så åkte mamma och jag iväg och övningskörde, och jag börja skratta för jag var så nervös haha FAIL!
men det gick faktiskt skit bra och det tyckte mamma med så jag är en naturbegåvning ;)
men det var väldigt svårt att backa tyckte jag, och backspegeln och jag är inte dm bästa vännerna tror jag haha.
Aja nu ska jag lägga mig i sängen och kolla tv och hoppas på att björn (min NK lärare) är sjuk imorgon så jag inte behöver göra probet (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0