Grattis!

Idag gifter sig kronprinsessan viktoria och daniel ifall någon skulle ha missat det så var jag ju bara tvungen att säga det ;) så ett stort grattis till dom. även om jag inte bryr mig ett skit om kungafamiljen och allt det där så tycker jag ändå det är kul för dom :) och sen är ju jag lite elak så jag hoppas att något ska gå fel på bröllopet mohaha, ne nu skoja jag hoppas allt går bra och att dom lever lyckliga i alla fina dar och bla bla bla.

Idag har jag i alla fall inte gjort ett skit har bara kollat på några filmer. tror jag har kolat på...2-3 redan haha, men det finns ingen som vill hitta på något med mig idag för alla är så jävla upptagna tydligen hah.
sen hadd jag lågt blodsocker förut och då blev jag skit konstig och massa..
men nu börjar jag må bättre och ska se om någon blir mindre upptagen ikväll så kan man kanske hitta på något med dom.. men man vet aldrig ;)
aja nu ska jag gå och umgås lite med min familj som ska se bröllopet och det kommer säkert jag med göra bara för jag inte har något bättr för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0