Åh !

Har kollat på bröllopet , gud vad vackert det var.
och det lyste om dom och man märkte att dom verkligen älskade varandra äkta kärlek var det eller rättare sagt är det! och Viktoria var jätte fin i sin klänning , enkel och fin. och jag tycker det var så gulligt att Daniel började gråta när dom sa löftena till varndra. så fint säger jag bara. Jag vill också att det ska vara så när jag gifter mig.
För härligt, och om jag ska vara ärlig så blev det en liten tår faktiskt.
och jag vet att jag sa förut att jag inte bryr mig om kungafamiljen men det har inget med det här att göra.
Så grattis till Viktoria och Daniel !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0