Knappt varit hemma idag.
var grymt fint väder idag så åkte och bada med familjen sen hem runt 3 och göra sig i ordning lite fort och sen så kom Andreas och hämta mig och så åkte vi hem till han.
vi spela sant eller falskt, och jag vann såklart haha.
sen körde vi tumbrytning vilket jag också vann ;)
sen gjorde vi massa annat mys pys  ♥
aja imorgon ska jag till liseberg med familjen och ska sova i göteborg över natten så kommer hem på fredag kväll så kommer nog inte blogga innan då och jag kanske inte ens orkar blogga på fredag så vi får se

Kommentarer
Postat av: donken

ååå va skoj! jag vill också till liseberg... men får nöja mig med high chaparral sen. :)

och öland ju, så.. hm, ja jag ska inte klaga, haha..

säg hur det var sen och hur mkt du åkte. :) pöss

2010-07-29 @ 00:03:56
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0