26/7-2010

kom inte på någon bra rubrik så tog dagens datum ;)
denna dag har varit en slapp dag eftersom jag inte fick så mycket sömn inatt för jag var ganska så ledsen som ni kanske förstod i mitt förra inlägg, och jag vill tacka alla underbara läsare och alla underbara människor som jag känner som faktiskt brydde sig, det värmer i hjärtat så tack så mycket ni är guldvärda!

Spelade yatzy idag med mammas kille och jag vann 2/3 omgångar, så jag äger hah.
sen så har jag tagit en promenad också på kanske 4 km ganska så skönt, fick rensa huvudet lite.
och sen har jag inte gjort så mycket mer faktiskt..
imorgon vet jag inte vad som händer, vi får se vad jag hittar på för skoj/tråkigt.





Kommentarer
Postat av: Josse

jadå :D

2010-07-27 @ 01:28:40
URL: http://josefinesoderberg.devote.se
Postat av: emelie

va trevligt :P själv ska jag jobba :P

2010-07-27 @ 12:11:16
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0