Trött..

Halloj!

Är grymt trött just nu, hade fys på handbollsträningen idag.
vi sprang som bara den och körde styrka så blir nog träningsverk imorgon.
Sen när jag kom hem blev det att äta och sen la jag mig i ett bad. för jag kände att jag var tvugen att bara ta det lugnt en stund.
Sen blev det att kolla på när sverige fölora mot polen.
Blir faktiskt små arg när jag ser sverige spela för dom kan spela bättre ch dom kan göra på att dom inte behöver få 103957843587 st utvisningar.
aja är ledig imorgon men är grymt trött så ska sova snart.
Har säkert stavat fel på massa ord men det skiter jag i för jag är skit trött , så ni får leva med det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0