sova nu kanske.

Nu är jag skit trött orkar knappt hålla ögonen öppna så ska snart sov tänlte bara skriva lite här vad jag gjorde iväll och så.
kvällen började med att jag kolla på när Sverige och Tyskaland spela mot varandra i EM och självklart förlorade Sverige, så nu är dom ute ur EM.
Sen började jag camma med min kära vän Fanny ! och vi har alltid så kul :)
hon skulle hjälpa mig med desigenen men det cpa så vi får prova igen någon annan dag .
sen så snacka vi om allt mellan himmel och jord.
medans jag snacka med henne så spekade jag även massa spel med Camilla , vi tävla typ och prova massa olika spel, ganska kul faktiskt.
men nu så är jag sova för jag är så jävla trött! får se vad som händer imorgon blir nog en slapp dag !

Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0