Skojig skoldag.

Mycket rolig och ovanlig skoldag idag.
Dagen började med att alla iklassen kom försent, vilken jag tyckte var lite små kul.
Sen hade vi jätte onödig lektion på morgonen.
Aja sen hade vi matte gick ganska bra, men var jobbigt haha.
Sen hade vi lunch var jätte äckligt åkt knappt.
sen hade vi idrott och då gick jag och Hanna igåg. vi skratta typ åt allt och det var inte änns kul.
men vi hade iallfall kul och det är huvudsaken :)
Sen hade vi svenska seg som as, onädigt också kommer inte ihåg vad vi gjorde på den lektionen x)
sen trodde jag en kort stund att vi hade slutat med ikke sa nicke utan vi skulle ha naturkunskap också som är så trååååååååååååkigt. han hade någon genomgång på tavlan, tror ingen i klassen fatta vad han hållde på med men sånt är livet ;)
Sen i slutet kolla vi på kärnkraftverk filmer, tror det var 2-3 personer i klassen som somnade under filmerna hahah.
Jag lekte elefant för filmen var så tråkig haha.
Aja under dagen (både på lektioner och på raster) har jag, Hanna och Frida hållt på med Rubiks kuber, och jag hasr lärt mig 3x3x3 nu, plus att jag klara 2x2x2 fast den är svår haha. så nu ska jag bara lära mig 4x4x4 eller hur Hanna? ;)


3x3x3

4x4x4


2x2x2

Kommentarer
Postat av: hanna

haha japp xD först ska jag lära mig den ;) SEN får du lära dig den ;) mahaha :D <3

2010-01-25 @ 19:39:13
URL: http://hannipanniii.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv:



Hejsan, nix det gör jag inte, eller har inte gjort det än. Men självklart skulle jag kunna fixa ett om jag har de rätta grejerna hemma :)

2010-01-25 @ 20:00:13
URL: http://babish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0