Dagen!

Idag vart det skola från 9.15 till 15.20.
Inte den roligaste dagen men morgondagen kommer bli värre.
Efterskolan så blev det iallfall hem och plugga för jag har två läxor tills imorgon som jag inte hade börjat på. fast en fick jag reda på under denna dag att vi hade.
Efter jag gjort dom två läxorna blev det att börja läsa i boken Saknad av Karin Alvtegen, vi ska läsa den boken i skolan och vi ska ha lästa halva boken tills på fredag och jaghar typ läst 30 sidor på en bok som är på nästabn 300 sidor. Men jag är ju en sån person som gör allt i sista minuten.
Kl 18.30 blev det att gå med mamma till skolans aula för att få lite info om hur maritpoäng och sånt funkar. och sen snacka jag lite med Håkan(våran syo) men ska tillbaka ditt imorgon för att se om jag verkligen kan bli polis som jag vill eller om jag måste tänka ut något annat yrke som jag vill göra.
Skulle egentligen tränat nu, men har en tryckande känsla i bröstet så blev inte så.
Ska snart hoppa in i duschen eller kanske badet får se hur jag gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0