Dagen har varit sämst..

Hej ,
Min dag har inte varit så bra som den kunde ha varit.
Den börja med att jag inte ville gå upp ur sängen i morse men fick tvinga mig upp.
Sen var min första lektion spanska som jag verkligen hatar, fattar inget av spanska lektionerna.
sen har bara dagen varit allmän tråkig.
och jag har haft huvudvärk hela dagen lång.
Efter skolan gick jag till syon fick vänta i nästan en timma för det var några sega tjejer där innan mig. Fick iallfall papper på vad polishögskolan hade för krav och sen ringde vi och skulle höra om jag har en chans till polishögskolan eftersom jag har diabetes. men snubbarna var inte där så han lova att ringa senare så ska tillbaka till honom imorgon igen!
Har ganska lång sovmorgon imorgon så då blir det att sova länge och sen dra till syon innan jag börjar.
Ikväll blir det iallfall att kolla handboll kl 20.00 på tv4 ;)

Fortfarande ingen som vill göra en design till mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0