Dagen..

Jaha dagen har varit ganska lugn.
gick ju som sagt till lindex med syster hitta 3 st trosor alltid bra att ha .
Sen efter det blev det att gå en runda på kanske 3-4 km skönt men lite kallt väder.
Sen kolla jag film mycket bra måste jag säga. den hette typ I Love you Beth Cooper eller något sånt.
Sen åkte vi iväg för att äta blev pizza som jag hatar men fick äta det ändå.
sen kom det lite tjejer hit och vi kolla på "my sisters keeper" den är så jäkla fin , man gråter varje gång man ser den.


Kolla nyss på Fannys blogg. hon hade en bild på några från min gamla klass.
Åh gud vad jag saknar den!
jag måste bara träffa dom sanrt igen ..
I miss them <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0