Biffen!

Halloj alla.

Nu har jag kommit hem och duscxhat eften en jobbig morgon.
Spelade ju match mot Åkers IF , blev tyvärr förlust, men åkera ligger förs i serien med så dom är ganska bra.
Vi hade ju inte prima domare heller, dom dömde ju nästan aldrig 2 min eller straff.
Aja fick även en smäll i magen så jag tappa luften det var grymt läskigt och gjorde on som  satan men jag köpa på ändå.
Efter matchen då så blev det att gymma med Fanny och simon, jag orkade knäppt något var så jäkla trött efter matchen men jag gjorde lite iallfall och det är ju alltid något :)

Nu ikväll eller resten av dagen så ska jag bara ta det lungt och bara vara för jag är så j*vla trött. och skola imorgon gillas inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0