Sova snart..

Hej , ska snart sova.

Idag har jag inte gjort så mycket.
eller när vi skulle åka iväg och hämta pizza för ingen här hemma orka laga någon mat så skulle vi då ta bilen till pizzerian eftersom det var så jävla kallt ute. men då är hela bilen insnöad så var tvungen att skotta bort snö sen var vi tvugna att knuffa på bilen för att vi skulle komma någonstans. vi stod typ och försökta i 30 min och till slut lyckades vi. och medans vi hållde på så var det 2 traktorer som skotta snö samtidigt men inga av pukona kunde komma och skotta bort snön. då blev jag lite små arg men men.
Sen efter vi hade ätit våra pizzer så satte jag och mamma oss i soffan och kolla på en ganska bra film.
Sen har jag snackat med Fanny och Camilla på Skype.
Aja snart ska jag nog sova för jag börjar bli trött.

Godnatt , ses imorgon (eller rättare sagt senare idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0