Presenter.

Jag öppna min presenter från mamma och syster för en stund sen.
jag fick:

*Klocka
*Halsband
*Armband
*Linne
*Desperate Housewifes season 2
*Västa
*sovbindel eller vad man ska kalla det.
*Plånbok
*Pengar.

Är jätte nöjd med det jag fick :)

Fick ett jätte gullit kort från min syster, det stod:
"Grattis på födelsedagen syster. Hela 17 år, 9 minuter äldre.
vill bara tacka för de 17 år tillsammans,
du är världens bästa syster. Ha en toppen dag.
Jag älskar dig / Syrran Malin"

så gullig hon är. fick faktiskt lite tårar i ögonen när jag läste det :)
Älskar dig malin <3


Mina paket från mamma.

Alla min saker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0