Match idag!

Halloj !

Har match idag mot ösk (örebro SK) sist vi möte dom så vann vi , och jag stuka foten ganska illa efter 3 min av matchen men jag fortsatte spela med foten väldigt hårt lindat vilket inte var så smart eftersom jag fick gå på kryckor i 1 vecka efter det.
men den här gången så ska vi vinna igen och jag ska inte stuka foten, om jag gör det så kommer jag bli löst arg.
Aja när jag vakna i morse så var jag inte allas taggad men nu är jag grymt taggat !
Kommer bli såjäkla kul att spela så det är inte sant :)

Sen efter matchen så har jag ingen aning om vad jag ska göra, och det beror väl på om jag skaddat mig också som jag inte ska göra förhoppningsvis.
Nu ska jag i alla fall packa väskan, bädda sängen och plocka upp lite i rummet.

See yah later ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0