Måndag , härliga måndag..

Måndag idag då, säger bara blä på denna dag.
Dagen börja med tema på jag och Hanna inte gjorde ett skit typ haha.
Sen hade vi matte och det var hur lätt som helst typ. gick i alla fall fort att göra uppgifterna.
Sen lunch.
Och sen idrott som var bad.
vi simma 1 km och det var skit jobbigt har inte simmat på jag vet inte hur länge shit vad jobbigt det var.
Och efter det såg man ju ut som en gris men man får ju bjuda på sin naturliga utsida ibland ;)
sen hade vi engelska som viinte gjorde något på heller för vi skulle snacka bok men hon han inte med min grupp happy :D
Sen hade vi naturkunskap, och det suger så jävla hårt. det borde inte få finnas. man lär sig ändå inget för man vill inte veta något om energi , det skiter väl jag i.
men jag  och Hanna gick en annan väg till naturkunskapen det var lite kul haha.
Sen när jag kom hem skrev jag rent temat som ska redovisas imorgon inte kul, men men.
Nu väntar jag på att klockan så bli 20.15 för då börjar träningen.
Det här blev ett väldigt långt inlägg men skit samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0