Känner mig inte välkommen...

Hatar vissa människor även fast det är meningen att man ska älska dom men kan seriöst inte göra det.
kanske finns en liten bit av mig som älskare denne person men den biten är inte stor.
Denna person får mig att känna mig värdelös, ovälkommen , ikke älskad och massa mer.
och problemet är att jag inte kan sluta vara med denna person eftersom personen finns i min närhet hela tiden.
Det låter hårt att säga att jag inte älskar denna person men så är det.
jag känner mig så jävla oälskat...
Denna plats är ett helvete för mig!

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag älskar dig :) <3<3

2010-02-05 @ 20:38:07
URL: http://hannipanniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0