Jag är duktig!

Jag måste faktiskt säga att jag är grymt duktig.
Efter jag kom hem från skolan så började ju jag med analysen.
Så den blev jag klar med runt 3 skrev ca 2 sidor. väldigt duktigt utav mig.
Sen så började jag lite med engelskan, skrev upp alla 36 glosor eller vad det nu var. sen orka jag inte göra engelskan mer haha.
Men då började jag på en svenska uppgift till boken som vi läste för några veckor sen. den var lite klurig för kom inte på så mycket men lyckades få ihop en sida.
Tycker att jag är väldigt duktig.
Så nu ska jag snart fika med familjen eftersom det är tjockisdagen.
Sen ska jag iväg och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0